Το νέο open mall που δημιουργείται τώρα στην πόλη Της Φλώρινας (ΦΛΩΡΙΝΑ OPEN MALL) ,  με την εφαρμογή του παρόντος Στρατηγικού Πολυκαναλικού Marketing Plan και του νέου δυναμικού branding που θα προσελκύσει και του νέους δυναμικούς καταναλωτές πίσω την αγορά, έχει ως στόχο τις άριστες ψηφιακές υποδομές, την άριστη εξυπηρέτηση και αγοραστική εμπειρία που θα ανεβάσουν την Αξία ανά απόδειξη.

Στόχος η άνοδος της Αγοραστικής Εμπειρίας που θα προσφέρει το ΦΛΩΡΙΝΑ
OPEN MALL και οι νέες βελτιωμένες συνθήκες στην αγορά να κρατήσουν όλο και περισσότερους φΛΩΡΙΝΙΏΤΕς  στην αγορά τους και να αποτελέσει έτσι αντικίνητρο για ταξίδι στη Θεσσαλονίκη ή σε μία άλλη ανάγνωση τουλάχιστον να περιορίσει αυτά τα ταξίδια κατά την διάρκεια του έτους, επικεντρώνονται κυρίως στην τοπική αγορά του Φλώρινας.

Η δημιουργία ενός ισχυρού, ανταγωνιστικού και βιώσιμου κέντρου λιανικής πώλησης για τους ντόπιους και επισκέπτες, ώστε όλη η πόλη να εξυπηρετείται από αυτό με τρόπο που θα ενισχύεται η ζωτικότητα, η βιωσιμότητα και η ελκυστικότητα του κέντρου και της πόλης, θα ωθεί στην πρόοδο, την οικονομική ευημερία, την απασχόληση και την άνθιση των επιχειρήσεων και της κοινωνίας .

Πυλώνες ανάπτυξης OPEN MALL

  1. Προώθηση της τοπικής εμπορικής & οικονομικής ανάπτυξης (τομεακή διαφοροποίηση)
  2. Η Αναβάθμιση του ρόλου του Δήμου καθώς και της εμπορικής- επιχειρηματικής κοινότητας της περιοχής (με βάση τα παγκόσμια πρότυπα των city break σύγχρονων καταναλωτών, αγοραστικής κουλτούρας, τάσεων, τοπικές δυνατότητες & ευκαιρίες)
  3. Ανάπτυξη & εφαρμογή σύγχρονων (παγκόσμιων) μοντέλων συνεργασίας φορέων (ΟΤΑ & Ιδιωτικός φορέας) The triple helix (3H)
  4. Εφαρμογή των τριών βασικών πυλώνων της παγκόσμιας αστικής οικονομικής ανάπτυξης (Άνθρωπος -Πλανήτης -Κέρδος)
  5. Καθιέρωση της περιοχής σαν προορισμό Εμπορίας Λιανικής με πρότυπα των επισκεπτών σαββατοκύριακου