Το νέο open mall που δημιουργείται τώρα στην πόλη Της Φλώρινας (ΦΛΩΡΙΝΑ OPEN MALL) , με την εφαρμογή του παρόντος Στρατηγικού Πολυκαναλικού Marketing Plan και του νέου δυναμικού branding που θα προσελκύσει και του νέους δυναμικούς καταναλωτές πίσω την αγορά, έχει ως στόχο τις άριστες ψηφιακές υποδομές, την άριστη εξυπηρέτηση και αγοραστική εμπειρία που θα ανεβάσουν την Αξία ανά απόδειξη.
Στόχος η άνοδος της Αγοραστικής Εμπειρίας που θα προσφέρει το ΦΛΩΡΙΝΑ OPEN MALL και οι νέες βελτιωμένες συνθήκες στην αγορά να κρατήσουν όλο και περισσότερους φΛΩΡΙΝΙΏΤΕς στην αγορά τους και να αποτελέσει έτσι αντικίνητρο για ταξίδι στη Θεσσαλονίκη ή σε μία άλλη ανάγνωση τουλάχιστον να περιορίσει αυτά τα ταξίδια κατά την διάρκεια του έτους, επικεντρώνονται κυρίως στην τοπική αγορά του Φλώρινας.
Η δημιουργία ενός ισχυρού, ανταγωνιστικού και βιώσιμου κέντρου λιανικής πώλησης για τους ντόπιους και επισκέπτες, ώστε όλη η πόλη να εξυπηρετείται από αυτό με τρόπο που θα ενισχύεται η ζωτικότητα, η βιωσιμότητα και η ελκυστικότητα του κέντρου και της πόλης, θα ωθεί στην πρόοδο, την οικονομική ευημερία, την απασχόληση και την άνθιση των επιχειρήσεων και της κοινωνίας .
Πυλώνες ανάπτυξης OPEN MALL